A riói repjegyek árát a tetőtér szigetelésre költöttük inkább

A feleségem a fejébe vette, hogy idén nyáron utazzunk el Brazíliába. Én kezdettől fogva elleneztem az ötletet, mert szerintem túl hosszú a repülőút. Európán belül is el lehet jutni szép tengerpartokra, ott viszont a repülőjegy ötödannyiba kerül.

Még ha szórja is az ember a pénzt, mert megteheti, akkor is ott van még a másik kérdés, hogy mit lehet csinálni egész nap egy repülőgépen? A filmeket hamar meg lehet unni, aludni pedig nehéz, főleg ha kényelmetlenek az ülések és hangosak az útitársak.

Persze hallottam róla, hogy az ezért felelősek igyekeznek mindenki számára minél kényelmesebbé tenni a légiközlekedést. A legmodernebb repülőtereken például szálláshelyek is ki vannak alakítva azok számára, akik a reggeli géppel indulnának tovább.

Ennek ellenére úgy döntöttem, hogy nem, az idén nem fogunk ilyen messzire repülni! Sajnáltam letörni a feleségem szárnyait, mivel ő már valóban lelkesen szervezte az utat, és figyelte, hogy melyik pillanatban lesznek kicsit olcsóbbak a riói repjegyek.

Végül megegyeztünk, hogy a nyaralásra szánt pénzből a tetőtér szigetelés legyen inkább megcsinálva. Így ugyanis év közben is tudunk majd spórolni a rezsin, ezért egy év múlva már nem lesz probléma egy ekkora összeget utazásra költeni, mert lesznek további tartalékaink is.

tetőtér szigetelés

Ezzel csak egy probléma volt: a tetőterünk már be volt építve. Igaz, sokszor nagyon rosszul oszlott el ott a hőmérséklet, és a vendégszobában valamiért sokkal többet fogyasztott a klíma a nyári melegben, mint lent a nappaliban azokon a napokon, amikor mindkét helyiségben nagyjából ugyanannyi ideig volt bekapcsolva. Féltünk, hogy szét kell majd mindent bontani, de megnyugodtunk, hogy nem, amikor rátaláltunk a fujhato.hu-ra.

Pontosan így történt, teljesen zöldfülűen olvasgattam mindenfélét az interneten a tetőtér szigetelés kapcsán, és már teljesen össze voltam zavarodva, amikor végre találtam egy teljesen jól átlátható, informatív oldalt. A fujhato.hu-n található infóknak hála végre összeállt a kép! Azért volt ennyire veszteséges a tetőtérben eddig a hőmérséklet szabályozása, mert megfelelő szigetelés hiányában a hő nagy része továbbra is oda távozott, ahova csak akart. Ennek a problémának mindenképp szerettünk volna véget vetni. Megkönnyebbülve olvastuk a fujhato.hu-n, hogy az általuk használt módszer utólag is alkalmazható anélkül, hogy az egész tetőteret szét kellene bontani. Viszont ennek ellenére még felmerült bennünk pár kérdés, ezért azt tartottuk a legjobbnak, ha élünk a cég által kínált felmérés lehetőségével.

Utólag kiderült, hogy ez egy nagyon jó döntés volt. Egyrészt mivel a kiérkező szakember kedves és barátságos volt, ezért kialakult a bizalom, másrészt pedig kiderült, hogy egyes helyek, mint például a fürdőszoba, kiemelt figyelmet igényelnek majd a szigetelést végző szakik részéről. Természetesen ők már a terepet ismerve kitűnően fel tudtak készülni az itteni viszonyokra, és nem érhette őket több meglepetés.

Ezek után mi meg persze azon nem lepődtünk meg, hogy a komplikációk ellenére is hamar végeztek, mégis egyértelműen látszott, hogy profi munkavégzés zajlott. Most már megnyugodhattunk, hogy fel vagyunk készülve a télre és a nyárra egyaránt, ezért nem kell majd egy oda-vissza riói repjegy árát elkölteni a rezsiköltségekre egész évben összesen.

A tetőtér szigetelés persze nagyobb kényelmet is eredményezett, most már valamivel kevesebbszer kellett bekapcsolnunk a klímát és a fűtést az átmeneti időszakban. Reméljük, ezt a számlák is nemsokára alá fogják támasztani!