Óriási pazarlásnak lehettünk tanúi a repülőbemutatón

Múlt hétvégén részt vettünk egy elképesztő repülőshow-n. Nagyon izgalmas volt, a repülők különleges táncot jártak az égen. Ami azonban a legmegdöbbentőbb volt, az az, hogy a repülőkből papírhalmok hullottak a földre. Telis-tele nyomtatott oldalakkal. Nem értettem a dolgot. Mekkora pazarlás ez, mennyi felesleges papír. A nyomtatás költségeiről nem is beszélve, ráadásul értelme sem volt az egésznek.

Meg is kérdeztem a szervezőket, hogy ezt mégis mire véljem. Ekkor elmondták, hogy egy patronáruház legújabb kampányának lehettünk tanúi. Szerencsére a kedvenc boltom, a nyomtatoalkatreszhu ilyet még viccből sem csinál. Amellett, hogy szinte a nyomtatóalkatrészeket kínáló márkák teljes kínálata felfedezhető a palettán, fotópapírokat, nyomtatópapírokat is kínálnak mindenféle típusú nyomtatóhoz. Lézerkellékekből sincs hiány a nyomtatoalkatreszhu webshopban, dob és fixáló és megtalálható minden márkához.

A szállítás most visszavonásig ingyenes. Nem kötelező, de lehetséges a regisztráció. Ennek előnye, hogy nyomon követhető a rendelés, megtekinthetőek a korábbi rendelések és az aktuális egyenleg állapota is. Azt gondolom, hogy a nyomtatoalkatreszhu minden nyomtató alkatrészt vásárolni kívánó egyénnek segítségére lehet. A rendelés pedig nagyon egyszerű. A keresés úgy a legkönnyebb, ha az oldal alján elhelyezkedő 3 lépéses toner és patron keresőt használjuk, mely csoportosítva jeleníti meg a találatokat. Ha rákattintunk egy adott termékre, akkor alatta megjelennek a hozzá kapcsolódó termékek, valamint azok a nyomtatók is, melyekkel kompatibilis az adott árucikk. Mielőtt feladjuk a megrendelést, érdemes még egyszer áttekinteni a rendelés részleteit. Ellenőrizzük ekkor, hogy valóban azt rendeltük-e meg, amit szerettünk volna, stimmel-e a rendelés, kompatibilis-e a nyomtatónkkal stb. A rendelés minimum összege bruttó 5.000 Ft. Ha megrendelünk egy-két patront vagy tonert, bőven elérjük ezt a limitet.

Ha minden rendben van, tovább kattinthatunk a fizetési és a szállítási mód kiválasztására. Illetve ha van különleges kérésünk, megjegyzésünk, a megjegyzés rovatban tüntethetjük fel. A fizetésre több lehetőségünk van: a számlát kiegyenlíthetjük előre utalással, utánvéttel vagy átutalással is. A szállítás történhet GLS csomagpontba vagy pedig házhoz. Minden munkanap 8 és délután 5 között hozzák ki a rendelést a GLS-es fiúk. Ha ekkor nem leszünk otthon, kérhetjük más időszakra is a rendelést, amihez megpróbálnak igazodni.

A nyomtatoalkatreszhu garanciát is vállal az eredeti és az újratöltött termékekre is. A gyártótól függ ennek az időtartama, lehet 1 hónap, 3 hónap, de akár 1 év is. Ha kifogással élünk a termék iránt, hibás vagy megfelelő, vissza lehet küldeni, ennek a költségeit mi, megrendelők álljuk. A nyomtatoalkatresz abban az esetben, ha jogos a kifogás, csereterméket küld. A postázás költségét a nyomtatoalkatreszhu viseli, így nekünk emiatt nem kell aggódni.

Én magam is rendeltem nyomtatópatronokat, amit nagyon gyorsan, már másnap kézhez is kaptam. Ez annak köszönhető, hogy az adott nap délig leadott rendelést 1-2 napon belül kiszállítják. Jó esetben már másnap. Rögtön be is helyeztem őket a nyomtatóba, és indulhatott is a nyomtatás.

Persze én nem pocsékolom el a papírokat, és tényleg csak annyit nyomtatok, amennyit muszáj. Remélem máskor a repülőshow-t is próbálják majd úgy megszervezni, hogy a lehető legkevesebb hulladék keletkezzen és pazarlás se történjen. Amennyiben sikerül, talán legközelebb is ellátok egy ilyen bemutatóra.